Какво е 4G Новини Покритие Контакти 0 999 111 MyMax Кошница
Кошницата е празна!
Общи условия Покритие Бг En Ру Бизнес Клиенти

Въпроси и отговори

За технологията
Какво е LTE?

LTE означава LongTermEvolution. LTE е най-съвременната технология за мобилен, широколентов пренос на данни, която се отличава с по-ефективно използване на радиочестотния спектър и с много по-високи скорости на сваляне и качване на информация в интернет, в сравнение с 3G и 2G стандартите.


4G LTE услуги
Какво е необходимо, за да получа 4G LTE услуга?

За да използвате 4G LTE услуга за пренос на данни е необходимо да имате 4G LTE съвместимо устройство, което отговаря на техническите интерфейси на крайните устройства, публикувани тук, както и да получите 4G LTE SIM карта от Макс.

Друга възможност е да закупите от нас 4G LTE съвместимо устройство, заедно със стартов пакет за активиране на услуга.

 


Как да разбера коя услуга е подходяща за мен?

Ние сме готови да Ви помогнем да намерите най-добрия план и услуга. Освен информацията на уебсайта ни, можете също така да се свържете с нас на телефон 0999 111 или да посетите нашите търговски обекти, за да получите безплатна консултация от нашите експерти.


Как мога да закупя 4G LTE услуги?

Като посетите търговската или партньорска мрежа на Макс или направите онлайн поръчка. Пълен списък с точките на продажба можете да намерите тук.


От какво зависи качеството на 4G LTE услугата?

Качеството зависи от зоната на покритие, натовареността на мрежата и използваното крайно устройство.


Какви са предимствата на 4G LTE услугите?

С 4G LTE можете да изтеглите филм за минути, песни за секунди, да споделяте снимки или видео чат в реално време, или да играете игри с много участници без забавяне или прекъсване.


Гарантирани ли са скоростите на предлаганите услуги?

Предлаганите услуги са с негарантирана скорост, която зависи от покритието и натовареността на мрежата, както и от крайното устройство, с което използвате услугата.


Ограничен ли е трафикът на предлаганите услуги?

Месечният трафик е неограничен. След изчерпване на трафика на максимално-достижима скорост, преносът на данни се осъществява със скорост до 256 Kbps за сваляне и със скорост до 128 Kbps за качване.


Какъв IP адрес получавам?

Получавате частен адрес. Това означава, че това не е реалният адрес, с който се представяте в интернет.


Предлага ли се статичен публичен IP адрес и при какви условия?

Всеки клиент на Макс, който ползва абонаментна програма, може да се възползва от допълнителната услуга статичен IP адрес. Услугата се заплаща и може да бъде заявена в магазин на Макс или чрез наш представител.


Необходимо ли е да направя настройки на крайното устройство, за да използвам статичен публичен IP адрес за LTE услуги?

Пълни инструкции за употреба на публичен статичен IP адрес при LTE планове може да видите тук


4G LTЕ устройства и настройки
Какви устройства мога да използвам?

4G LTE услугите на Макс могат да бъдат използвани с устройства за достъп, към които се свързват крайни клиентски устройства (лаптопи, смартфони и таблети) или с LTE съвместими крайни устройства. Каталогът на предлаганите устройства може да бъде разгледан на сайта на Макс.


Ще мога ли да използвам сегашния ми телефонен апарат в 4G LTE мрежата?

За да проверите дали можете да ползвате услугата с Ваш телефон, моля свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0999 111 и посочете точния модел на Вашия апарат.

 


Какво да направя, ако LTE устройството не работи?

При възникнал проблем се свържете с Центъра за обслужване на клиенти за повече информация на телефон 0999 111.


Какво да направя, ако загубя или ми откраднат LTE устройството?

За да избегнете неоторизирано ползване на Вашата услуга, трябва незабавно да се обадите на Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0999 111, по всяко време и да съобщите за загубата или кражбата.


Коя е точката за достъп (APN) до 4G LTE мрежата на Макс?

apn.maxtelecom.bg


С какви операционни системи мога да използвам 4G LTЕ USB модем?

Windows XP SP3, Vista, 7, 8, 8.1, Mac OS X 10.5, 10.6 и 10.7.


Какво е 4G LTЕ мобилен WiFi рутер?

Мобилният WiFi рутер е безжичен рутер, който можете да ползвате като мобилен WiFi хотспот. Така можете да разполагате с бърз интернет навсякъде в мрежата ни на покритие - както у дома, така и когато пътувате, при това едновременно на до 8 крайни устройства. Това означава, че докато Вие сърфирате през лаптопа си, останалите членове на семейството Ви могат да ползват интернет на телефоните и таблетите си, без кабели, независимо дали сте вкъщи или на почивка!


С какви операционни системи мога да използвам мобилния WiFi рутер?

Мобилният WiFi рутер може да се свързва посредством WiFi към Вашия компютър. Не изисква инсталация на допълнителни драйвери или програми и следователно може да работи с различни операционни системи.


Как се свързвам чрез WiFi към мобилния WiFi рутер?

Включете WiFi интерфейса на Вашия компютър или мобилен телефон. От списъка с WiFi мрежи изберете мрежата, която съвпада с Вашето SSID. Натиснете бутона Connect. Трябва да въведете и Вашия WiFi ключ. Може да ги видите в меню Info, на дисплея на устройството.


Как да вляза в менюто за настройки (уеб интерфейса) на мобилния WiFi рутер?

Може да влезете в менюто за настройки (уеб интерфейса) на устройството на адрес 192.168.8.1 с потребителско име admin и парола admin.


Как да сменя паролата и името на WiFi мрежата на мобилния WiFi рутер?

Паролата и името на WiFi мрежата може да смените от менюто за настройки (уеб интерфейса) на устройството на адрес 192.168.8.1 (с потребителско име admin и парола admin), от меню Settings  WLAN ⇒ WLAN Basic Settings. Въведете желаното име на Вашата WiFi мрежа в поле SSID. Препоръчваме Ви да изберете метод за криптиране на мрежата WPA2-PSK от меню 802.11 authentication. В този случай, въведете желаната парола в поле WPA pre-shared key. Паролата трябва да бъде минимум 8 символа. За да запазите промените, изберете бутон Apply.


Как да възстановя фабричните настройки на мобилния WiFi рутер?

За да възстановите фабричните настройки на устройството, натиснете и задръжте бутон Reset, докато дисплеят изгасне. Бутонът се намира под капака на устройството. След като извършите тази операция, персоналните настройки на устройството ще бъдат изтрити.


Какво е 4G LTE WiFi рутер?

4G LTE WiFi рутер е безжичен рутер, с който можете да създадете и управлявате собствена WiFi мрежа и е идеалното решение за осигуряване на достъп до интернет за всички крайни устройства във Вашия дом или офис. WiFi рутерът не е свързан с фиксирана мрежа и е свободно преносим и така Вие можете да разполагате с бърз безжичен интернет навсякъде в мрежата ни на покритие.


С какви операционни системи мога да използвам WiFi рутера?

WiFi рутерът се свързва посредством мрежов кабел или WiFi към Вашия компютър. Не изисква инсталация на допълнителни драйвери или програми и следователно може да работи с всички операционни системи.


Как да се свържа чрез WiFi към WiFi рутера?

Включете WiFi интерфейса на Вашия компютър или мобилен телефон. От списъка с WiFi мрежи изберете мрежата, която съвпада с Вашето SSID. Натиснете бутона Connect. Трябва да въведете и Вашия WiFi ключ. Записани са на стикер, залепен на гърба на устройство.


Как да вляза в менюто за настройки (уеб интерфейса) на WiFi рутера?

Може да влезете в менюто за настройки (уеб интерфейса) на устройството на адрес 192.168.1.1 с потребителско име admin и парола admin.


Как да сменя паролата и името на WiFi мрежата на WiFi рутера?

Паролата и името на WiFi мрежата може да смените от менюто за настройки (уеб интерфейса), достъпно на адрес 192.168.1.1(с потребителско име admin и парола admin), от меню Settings ⇒ WLAN  WLAN Settings. Въведете желаното име на Вашата WiFi мрежа в поле Name(SSID). Препоръчваме Ви да изберете метод за криптиране на мрежата WPA2-PSK, от меню 802.11 authentication. В този случай, въведете желаната парола в поле WPA pre-shared key. Паролата трябва да бъде минимум 8 символа. За да запазите промените, изберете бутон Apply.


Как да възстановя фабричните настройки на WiFi рутера?

За да възстановите фабричните настройки на устройството, натиснете и задръжте бутон Reset за 3 секунди, докато всички индикатори започнат да мигат. След като извършите тази операция, персоналните настройки на устройството ще бъдат изтрити.


4G LTE SIM карти
Какво е SIM карта?

SIM (Subscriber Identity Module) е чип карта, която се поставя в устройство и служи за идентификация на потребителя в мобилната мрежа.


Какво да направя, ако SIM картата ми се повреди?

В случай, че повредите Вашата карта или имате други технически проблеми с нея, моля, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0999 111.


Какво да направя, ако загубя или ми откраднат SIM картата?

За да избегнете неоторизирано ползване на Вашата услуга, трябва незабавно да се обадите на Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0999 111, по всяко време и да съобщите за загубата или кражбата.


Как да променя / премахна PIN кода на SIM картата?

PIN кода може да премахнете или промените от настройките на устройството, с което използвате SIM картата.


Какво се случва, ако сбъркам PIN кода си 3 пъти?

В този случай трябва да използвате PUK кода на Вашата SIM карта, за да промените PIN кода.


Как мога да разбера своя PUK код?

PUK кодът на Вашата SIM карта е отбелязан на пластичната карта, която Ви е предоставена при закупуване на 4G LTE услугата, която ползвате.


Защо устройството ми не разпознава SIM картата?

Трябва да проверите дали картата е поставена правилно. В случай, че е поставена правилно, моля да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0999 111.


Покритие
Къде мога да използвам 4G LTE услугите?

Навсякъде в зоните на покритие на 4G LTE мрежата. Актуална информация за покритието може да видите тук.


Мога ли да ползвам 4G LTE услугите на различни места?

Да, можете да ползвате услугите навсякъде в 4G LTE мрежата на Макс.


Мога ли да използвам предоставената от вас 4G услуга извън България?

Макс предоставя 4G услуга на територията на Република България.


Плащания
На коя дата излиза фактурата ми?

Макс издава фактури за потреблението на своите клиенти на всяко 1-во число от месеца.


Къде и как мога да заплатя своята фактура?

Предлагаме различни начини на заплащане на излязлата фактура. Освен в нашата търговска мрежа, можете да платите в брой чрез EasyPay, FastPay, на CashTerminal. Можете да заплатите и безкасово с дебитна/кредитна карта чрез сайта ни, чрез ePay, на банкомат (bPay), iCard (iPay), Transcard и по банков път.


Какъв е срокът за заплащане на излязлата фактура?

Срокът за заплащане на всяка фактура е 15 дни от издаването й.


Какво включва първата издадена фактура?

Първата издадена фактура включва частична такса от първия ден на сключването на договора до последния ден на същия месец плюс една пълна месечна такса за следващия отчетен период (месец).


Кога услугата ми ще бъде ограничена, ако не заплатя фактурата си?

Всяка издадена фактура следва да бъде заплатена до 15 дни от датата на издаване. При частично или пълно неплащане в указания срок услугата се ограничава.


Ще ме уведомите ли за излязла фактура?

Всеки месец ще получавате известие на имейла си за издадена фактура, в случай че имате заявена електронна фактура. Ако закъснеете със заплащането на фактура, ще бъдете уведомени по подходящ начин.


Какво се случва, ако не заплатя фактурата в срок?

При неплащане на фактурата в срок, услугата следва да бъде ограничена, като това не освобождава клиента от задължението. Запазваме си правото събирането на дължимите суми да възложим на трети страни – кредитно събирателни агенции, включително и да бъде започнато съдебно производство.


Мога ли да заплатя частична такса и услугата ми да бъде възстановена, ако вече е била ограничена поради неплащане?

Можете да заплатите частично своята такса, но услугата ще бъде възстановена едва когато се покрие пълното задължение.


Как мога да участвам в томболата за лоялни клиенти?

В томболата автоматично участват само абонати - физически лица, на които са издадени фактури през текущия месец. Пълна информация относно условията може да видите тук.


Как ще бъда информиран, в случай че спечеля?

Всички печеливши ще бъдат уведомени чрез имейл или чрез телефонно обаждане. За повече информация вижте тук.


Мога ли да заменя наградата си?

Не се допуска замяна на награди. За повече информация вижте тук.


Закупуване на продукт или услуга онлайн
Как да поръчам през сайта на Макс?

Избор на услуга

След като изберете дадена услуга, натиснете бутона "Избери", който е разположен под нейното описание. Ако към избраната услуга желаете да добавите устройство и/или допълнителна екстра, изберете ги от съответните списъци, които се визуализират под списъка с услуги и натиснете бутона „Добави“. Ако желаете да закупите още продукти или услуги, натиснете бутона „Избери още услуги“.

След като приключите с избора на услуги, натиснете бутона „Абонирай се и плати“. По този начин избраната от Вас услуга се добавя към Вашата кошница, заедно с устройството и екстрата, ако сте избрали такива.

 

Избор на устройство

След като изберете дадено устройство, изберете абонаментния план, с който желаете да закупите устройството от таб „Оферти“. Можете да закупите устройството и без абонаментен план – в такъв случай трябва да изберете опцията „Цена без договор“. След това натиснете бутона „Купи онлайн“. На екрана ще се визуализират допълнителни екстри, които можете да добавите към избраните план и устройство. Ако желаете да добавите екстра, изберете я с бутона „Избери“ и натиснете бутона „Заплати устройството и услугите“. Ако не желаете да добавите екстра, просто затворете отворилия Ви се прозорец. Избраните устройство, абонаментен план и, евентуално, екстра са добавени в кошницата.

 

Завършване на поръчката

След като избраните от вас устройства, услуги и/или екстри са в кошницата, натиснете бутона „Купи“.

На екрана се визуализира форма за попълване на данни. В нея се попълват всички данни, необходими за осъществяване на поръчката

Ако имате регистрация на сайта, изберете „Плати през профила си“. Ако сте купували онлайн през сайта и преди, данните Ви ще бъдат въведени във формата. Можете да ги редактирате, ако е необходимо. След като изберете начина на плащане, натиснете бутона „Купи“.

Ако нямате регистрация на сайта или не желаете да се логвате, изберете „Нямам регистрация/Не желая да се логвам“. Въведете данните си във формата, изберете начина на плащане и натиснете бутона „Купи“.

 

За да ползвате и пазарувате от електронния магазин на Макс, задължително трябва да маркирате полето „Съгласен съм с условията на ползване“, което поле Ви дава възможност да прочетете и да се съгласите с тези условия.

Ако желаете, можете едновременно с поръчката да си направите регистрация на сайта, за да имате достъп до данни относно ползваните от Вас услуги – това може да стане, като маркирате полето „Искам да се регистрирам в сайта“.

 

Имате възможност да изберете между няколко начина на плащане, като натиснете съответният бутон. Крайната цена е с включен Данък Добавена Стойност.

Ако имате въпроси относно извършването на покупка през сайта ни, можете да позвъните на 0999 111 или да ни пишете на електронна поща e-shop@maxtelecom.bg .

 

Договор 

При получаването на заявката в Макс представител на отдел Обслужване на клиенти ще се свърже с Вас за уточняване на детайлите по доставката. Същият служител ще подготви Договор за услуги в два екземпляра и ще ги предаде заедно с проформа фактура за покупката на устройството (при условие, че сте избрали услуга с платено устройство), както и самото устройство на куриер. При получаване на пратката куриерът ще свери личните Ви данни от картата с тези, описани в договора. Необходимо е да подпишете двата екземпляра на Договора и да върнете единия на куриера. Всяка лична информация ще бъде използвана в съответствие с приетите правила за защита на личните данни. Така сключеният договор представлява договор, сключен от разстояние по смисъла на Закона за защита на потребителите.

 

 

Условия на доставка

Стоките, поръчани от нашия сайт се доставят от куриер на адреса за доставка, посочен при заявката.

Ползването на услугите на Макс става с подписване на Договор за Услуги, указващ предпочитаната от Вас скорост на достъп до интернет. Договорът за Услуги урежда взаимоотношенията между Макс и клиентите и съдържа всички необходими елементи за сключване на договор, съгласно действащото законодателство. С подписване на този Договор за Услуги Вие приемате и се задължавате да спазвате общите условия на Макс.

 

Срокове и доставка

Срокът на доставката е от 3 до 5 дни след потвърждаване на поръчката в зависимост от населеното място. Доставката на нашите стоки се извършва от куриерска фирма.

Доставките се извършват всеки делничен ден от 9:00 до 17:00. Доставки не се извършват в събота, неделя и на официални празници. Поръчки направени след 14:00 часа се обработват наследващия ден.

 

Плащане

При получаване на стоката се заплаща стойността на съответната стока и/или услуга, инсталационни такси, ако такива се дължат, както и първа месечна такса, при положение, че сте избрали метод  „Чрез наложен платеж“.

Всички останали дължими абонаментни такси се начисляват в съответствие с общите условия за ползване на съответната услуга.

Разходите по наложения платеж са за сметка на Макс.

  

Начало на предоставяне на услугите

Услугите по договор, сключен чрез онлайн магазина, се активират за Вас в срок от 7 работни дни след сключване на договора, освен ако Вие не потвърдите изрично, че желаете предоставянето на услугите да започне незабавно след доставянето им и сключването на договора.

 

Гаранция

Всички продукти, предлагани от Макс са в оригинални опаковки със съответния гаранционен срок, определен от производителя и съгласно Закона за защита на потребителите. При възникване на дефект в рамките на гаранционния срок повреденото устройство следва да се върне заедно с издадената гаранционна карта. Информация за най-близкия офис можете да получите от Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0999 111.

 

Рекламация

При констатация на дефектен продукт имате право на рекламация. Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице в срок до два месеца  от установяване на дефекта, но не по-късно от изтичане срока на предоставената гаранция. Рекламацията се подава устно или писмено, като при предявяване на рекламацията трябва да посочите предмета на рекламацията, предпочитания от Вас начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт. При подаване на рекламация задължително трябва да приложите и документите, на които се основава претенцията:

  • касова бележка или фактура;
  • протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
  • други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупен продуктът или е поръчана услугата, или на адреса на управление на търговецаили на друго място, посочено от търговеца.

Ако търговецът е приел, че рекламацията е основателна, е длъжен да я удовлетвори и приведе продукта в съответствие с договора в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията. Привеждането на продукта в съответствие с договора за продажба е безплатно за Вас.

 

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато клиентът не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните възможности:

  • разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
  • намаляване на цената.

Удовлетворяването на рекламация от страна на Търговеца се извършва като продуктът се поправя, заменя с нов или се възстановят заплатените от Вас средства в пълен размер, не по-късно от 30 работни дни, считано от датата, на която Вие като потребител сте упражнили правото си на рекламация.

Вие не можете да претендирате за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на продукта с нов в рамките на един месец от предявяване на рекламацията.

Не можете да претендирате за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, единият от които предоставя задължително на клиента.

 

Отказ от стока при онлайн покупка и връщането й е възможно в следните случаи:

  • Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от Вас. В този случай стоката се подменя.
  • В случаите, предвидени в Закона за защита на потребителите,  когато клиентът не е заявил изрично, че желае предоставянето на услугите да започне незабавно след сключването на договора, той може да упражни правото си на отказ от поръчката в срок от 7 работни дни след сключване на договора, без да дължи обезщетение или неустойка, като следва да е изпълнил и следните условия:
  • продуктите да бъдат с ненарушена цялост;
  • продуктите да бъдат с ненарушен външен вид (без наранявания, одрасквания, външни повреди);
  • да не са правени опити са разглобяване на продуктите;
  • да не са налице повреди, причинени от клиента поради невнимателно транспортиране, неправилна употреба или неспазване изискванията на производителя;
  • всички транспортни опаковки и предпазни фолиа да бъдат запазени и с ненарушена цялост и търговски вид;
  • заедно със стоката да бъдат предоставени фактура и гаранционната карта, получени при закупуването.

 

Таксата за куриер за връщането на стоките по тази точка е за сметка на купувача!

  

Конфиденциалност

 

Макс гарантира конфиденциалността на личните данни. Поръчката на продукти от нашия онлайн магазин изисква въвеждане на лични данни, необходими за реализиране на поръчката и изготвяне на договора.

Всяка лична информация ще бъде използвана в съответствие с приетите правила за защита на личните данни.

Събраните данни се съхраняват в криптиран вид, в компютър, достъп до който имат само упълномощени лица и то в условията на специални вътрешни процедури за сигурност.


Онлайн чат

Задайте въпрос на наш сътрудник, започнете чат сега.

Задай въпрос

Бюлетин

Получавайте първи нашите новини и промоции на вашия e-mail
line

line

Анкета

Кой тип мобилен интернет предпочиташ?
виж резултати
Кошница1
сравни1
icon